Dodatne informacije web dizajn

Dodatne informacije
naslov-crta

responzivni-dizajn
RESPONZIVNI DIZAJN

Responzivni dizajn, originalno definiran od strane Ethana Marcotta u A List Apart odgovara (respondira) potrebama korisnika i uređaja koje oni koriste.
Izgled web stranice se mijenja ovisno o veličini i sposobnosti uređaja. Na primjer: na smartphone uređaju web stranica bi trebala biti prikazana u jednom stupcu, dok na tablet uređajima to isto se prikazuje u dva stupca.

web-shop
WEBSHOP

Internetska trgovina (webshop) s prednje strane (front end) mora biti atraktivna, funkcionalna i jednostavna za korištenje, dok sa pozadinske strane (back end), koju koriste administratori webshopa, mora biti prije svega funkcionalna i sa što više mogućnosti i opcija definiranja i oblikovanja front end sučelja. Jedan od najpopularnijih CMS (content management system) platformi je wordpress kojega sDesign, uz implementaciju woocommerce plugina, koristi kao rješenje za izradu webshopa. Administratorsko sučelje je jednostavno, a opet s pregršt naprednih postavki koje mogu zadovoljiti zahtjeve svakoga korisnika prilikom oblikovanja sadržaja. Sam izgled (dizajn) trgovine moguće je oblikovati prema zahtjevima svakog klijenta do najsitnijeg detalja. Osim gotovinskog načina plaćanja razvili smo dodatke koji implementiraju kartičnu naplatu i to putem dva naplatna sustava;
T-com payway i WsPay.

social-plugins
SOCIAL PLUGINS

Društvene mreže (social networks) danas koristi više od milijardu osoba i zbog toga su one idealan alat za promoviranje i populariziranje Vaše web stranice, samim time poslovanja. Implementacijom dodataka društvenih mreža na Vašu stranicu omogućujete posjetiteljima direktno share-anje/like-anje vaše adrese na nekoj od društvenim mreža, a time automatski povećavate broj osoba koje su čule za ili vidjele Vašu web stranicu. Dodaci koje implementiramo na stranice mogu biti raznih oblika i sadržaja, prilagodljivi svakom dizajnu stranice.

seo-optimizacija
SEO OPTIMIZACIJA

SEO (search engine optimization) je proces utjecanja na uglednost pojavljivanja web stranice na internetskim tražilicama. Generalno, što je web stranica višlje rangirana i što se češće pojavljuje na internetskim pretraživačima imat će više posjetitelja i bit će popularnija. Optimizacija može biti ciljana i to na više različitih pretraga; pretraga sadržaja, slika, videozapisa, vijesti i sl. Dobrom i ciljanom SEO optimizacijom postižete da izabrani korisnici interneta posjete Vaš web prostor, da ga što lakše pronađu preko internetskih tražilica te time Vaše poslovanje postaje konkurentnije i popularnije na tržištu. Smatramo kako je kvalitetna SEO optimizacija jedan od ključnih zadataka u izradi internetske stranice koja će predstavljati Vašu djelatnost u virtualnom svijetu.